درباره ما


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نرم افزارهای کارت فینگر و آدرس cardfinger.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

گروه مهندسی کارت فینگر با همکاری جمعی از مهندسین حوزه الکترونیک، نرم افزار، سخت افزار، فناوری اطلاعات و با هدف تولید دستگاههای حضور و غیاب کار خود را وسعت بخشید و با توجه به تجربیات کارشناسان و متخصصین، موفق به تولید طیف وسیعی از نسل جدید سیستم حضور غیاب , دستگاههای کنترل دسترسی , آیفون های تصویری و دوربین های مدار بسته جهت مکانیزه کردن حوزه های مختلف شد. ویژگی شاخص این محصولات پشتیبانی نسبتا کاملی از روند عملکرد شرکتها و موسسات خصوصی و دولتی میباشد. محصولات ما به گونه ای طراحی شده است که خریداران دستگاهها و نرم افزارهای کارت فینگر طیف وسیعی از کسب و کارهای کوچک تا سازمانهای بزرگ دولتی را شامل می شود.

دستگاهها و نرم افزارهای کارت فینگر، فرصت منحصر به فردي در اختيار مدیران قرار خواهد داد تا بتوانند ضمن بهينه كردن عمليات تردد پرسنل به صورت سيستماتيك، كارايي و بهره وري سازمان را تا حد قابل توجهي نسبت به وضعيت جاري بهبود بخشد.

دستگاههای ما ترکیبی از برندهای موفق اروپایی و آسیایی با استانداردهای بسیار بالا می باشد. از مزایای این سیستمها نوآوری ای فراتر از انتظار است که با کیفیت و قیمتی مناسب، این شرکت در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار داده است که شامل دستگاه حضور و غیاب (دستگاه کارتی، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی، دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و رمزی)، دستگاه باشگاهی، مدیریت پارکینگ ، دستگاه کنترل دسترسی، دوربین های مداربسته و ... می باشد

با توجه به نیاز عدیده مدیران جهت کنترل پرسنل خود، کارت فینگر با بکارگیری فناوریهای روز دنیا، اقدام به تولید نسل جدید دستگاههای حضور و غیاب با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت را، نموده است. هدف ما رضایت مندی هر چه بیشتر شما مدیران عزیز می باشد. تا شاهد پیشرفت روز افزون هر چه بیشتر ایران اسلامی باشیم.

 دستگاه حضور و غیاب

 





:: برچسب‌ها: دستگاه حضور و غیاب ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : نوین مارکتینگ
ت : شنبه 26 تير 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');